söndag ' trött men ändå inte?

Sveriges sämsta uppdatering. JA!
Men idag har jag haft fullt upp.
Har hunnit smsa en hel del, pratat lite i telefon med Becka. Det är alltid lika skönt.
Att prata ut om allt och inget, bara liksom... låta det flyta på eller vad man nu ska säga.
Sen har jag varit hos mormor, hämtat skorna som jag ska ha på skolavslutningen.
Svarta ballerinaskor, typ.
Jättefina, tur jag har mormor! Annars har jag inte haft några skor (A)
Vi drack kaffe och tjollrade på som vanligt :)
Sen har jag just slängt in min jacka i tvättmaskinen. Det behövdes verkligen.
Hängt upp och vikit massa tvätt har jag också hunnit med. Tråkiga saker, I know, men jag var liksom
tvungen att göra det .
Väskan till Martina är packad (följer ju henne hem imorn och stannar till tisdag) så nu är jag Ready to go!
Ska ringa Idah sen också. Inte att förglömma :)

Såhär ser skorna ut som jag ska ha. På ett ungefär. De är svarta och har ingen blomma. Annars likadana =) (Bild lånad från Google.)

Nu: Plocka bort i rummet sen sova!

Det var min dag, vad har ni gjort idag?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0