söndagsnatt ' time to sleep



Så sjukt arg jag är! Ja, vissa vet. Andra vet inte, men oroa er inte, inget ni vill veta.
Nu funderar jag på att sova. Om jag kan, har både ont i magen och ont i huvudet, ska ta en till alvedon så
kanske det släpper.

Förresten, ingen kommenterar ju! Kom igen, jag bits inte! :]

Nä, nu väntar sängen, måste bara skriva en packlista först!
Åker ju till Becka imorgon, måste få med mig allt!

I'm calling his phone up, just to tell him
how much I really love him cause he's
everything I want, he listens to me, cares
for me

Ja, om det nu vore så bra...

Godnatt!

Puss!


Kommentarer
Postat av: BECKA

PUSSGURKA! DU ÄR SPECIELL :D

2009-06-26 @ 22:13:03
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0