lördag ' plankstek

Det åt vi just till middag. Grannarna är här på middag och det hörs glada skratt och rop från middagsbordet där de vuxna fortfarande sitter .
Jag åt inte särskilt mycket. Dessutom så mår jag väldigt illa .. Hoppas det går över snart :)

Som ni säkert inte kunnat undvika, så har jag bytt design på min blogg! Mestadels för att jag ville ha något nytt och
för att jag var less min gamla. Det kommer att komma upp något mer somrigt sen, närmare sommaren. Nu får det vara svart ett tag, var länge sedan jag hade så :P

Fotade lite idag. Fotade dock inte mitt rum, men jag skulle kunna lägga upp bilder på mitt rum senare ikväll, när batteriet till kameran har laddat, då får ni se hur det ser ut. Nog för att det inte är helt klart men :P

Tänkte övningsköra idag, men den planen gick i stöpet direkt eftersom ingen kunde följa mig... Det får bli imorgon istället. Ska övertala pappa xD

Skriver mer om tjejkvällen/natten igår, sen . Orkar inte just nu xD Datorn är så seg! xP

Tog  b.la detta foto på mig idag :


Ha en fortsatt bra kväll!

(Btw, tog bort min signatur, men ska lägga dit en ny så snabbt jag gjort en :P)
Kram ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0