måndag ' fridah goes stoorstan!

Ja, jämfört med lilla Norsjö och ännu mindre Finnäs så är Linköping pretty big.
Ändå har det varit nästan för enkelt att lära sig hitta, åka buss osv. Även fast man inte är van.
Jag tror jag har  drivit mamma till vansinne ikväll med att gå runt och säga: "åh, jag ska flytta hit sen, jag vill bo i en stor stad, jag älskar linköping, jag måste bo i stockholm" osv..
Hon har bara skrattat och sagt att om jag flytter så kommer hon och hälsar på. Det låter ju bra i alla fall :D
Gjort halva stan idag. Mamma köpte lite smågrejor, jag köpte en nagellacksremover.
Vi köpte även två tesorter. (fastnade inne på världens mysigaste tebutik). Så vi tittade på tv och drack
te efter att vi kom hem från bion. Som förövrigt var This is it med Michael Jackson. Jag är fast i musiken, det är det enda jag har i hjärnan just nu.
När vi kom till Ronald McDonald huset imorse så fick vi två kuponger till McDonalds, en valfri meny. Vilket betyder att jag får äta där två gånger. Åt en gång till lunch, sen middag på Subway sen blir det nog IKEA och McDonalds igen imorgon , haha!
Ska träffa doktorn halv tio imorgon så måste stiga upp ganska tidigt för att hinna äta frukost =P
Har tagit lite bilder men jag glömde sladden hemma så det blir inga bilder förrän jag kommer hem.
Nu ska jag bädda min säng och sova.
Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0