måndag ' he does nothing , the boy does nothing!

Godmorgon alla morgonpigga människor!
Var helt slut i kroppen igår när jag kom hem från mormor så jag gick och la mig kvart över sju.
Somnade nästan direkt och sov som en stock fram till halv fyra imorse.
Fortsatte givetvis sova, men halvsov bara.
Blev väckt av Oskar tjugo över sex, då blev jag arg, eftersom det bara var tio min kvar till min väckare skulle ringa.
Mamma ville inte att jag skulle behöva stressa, men jag brukar aldrig stressa så..
Nu ska jag fylla på mobilen med lite nya låtar och sen hoppas på att huvudvärken lyser med sin frånvaro idag.
Jag orkar verkligen inte med det.
Idag blir det mänken redovisning.
Jag fick värsta julkänslan igår när vi gick på julskyltningen igår!
Nej, tagga frukost nu.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0