måndag ' snögubbe med människonäsa.

Hej!
Idag har jag varit "ledig". Hemstudier som det egentligen heter.
Har gjort lite läxa och så. Klantskallen själv glömde ju matteboken på skolan i fredags, så ingen matte
blev det  idag. Tar igen det imorgonbitti när det är mattelektion.
Skrev klart fördjupningsarbetet idag. Hann inte ifredags, kunde inte öppna dokumentet på min dator, har för gammalt program. Maud ser det inte förrän imorgon bitti att jag skickat in. Hoppas hon godtar det iaf :)
Tovade en liten söt snögubbe på syjuntan idag. Ska nog ge bort den i julklapp till någon jag tror kommer uppskatta den!
Bild kommer imorgon, hinner inte fota nu. Har även bilder på telefonen från Linköping.
Funkade inte att ladda upp bilder ikväll "/ dåligt!
Ut på morgonpromenad 05:30 imorgon då! Någon som hänger på ? :)
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0