onsdag ' half baked

Sitter på tåget mot Västerås. Inte Stockholm Central som vi trott tidigare. Läste biljetten tidigare idag och såg att det stod Västerås C på den, men det enda jag reflekterade över var att det inte var ett x2000 tåg.
Sen såg vi på tavlan just innan vi skulle kliva på tåget att det gick mot Västerås. Konstigt, tyckte vi. Så mamma kollade upp det men nej, vi skulle till Västerås och sedan kliva på Norrlandståget där istället.
Buhuu, jag som ville åka till Stockholm.. Egentligen har det inte spelat någon roll, men jag har ju å andra sidan inte varit i Västerås heller så =P

Köpte frukost på Pressbyrån eftersom jag åker på skolan direkt vi kommer hem imorgon bitti. Lyxade till det med en Ben & Jerrys Half Baked. Chokladglassen var god, men i övrigt så är glassen ingen favorit ur sortimentet.

Köpte en vattenflaska till mamma åxå, hon betalade en tröja till mig på KappAhl. Enda shoppingen, typ. Förutom en godispåse och en tidning.

Ska fortsätta lyssna på musik och fördriva tiden lite.
Tar mig en skön dusch på nästa tåg innan jag går och lägger mig. Najs!

Förresten, mamma köpte spikmattan som vi kollade på igår. Hon ska prova den på tåget, så jag gissar att jag också ska det.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0