onsdag ' nach dir kommt nichts i mina högtalare

Onsdagkväll. En något sånär pigg Fridah får för sig att lyssna igenom alla gamla låtar av Tokio Hotel, bara för att se om hon fortfarande kan texten till dem.
Visst, jag har inget vinnarminne, men en sak är säker:
- Tokio Hotel & McfLY's texter stannar i säkert förvar i bakhuvudet livet ut!

Man glömmer dem aldrig! Visst, texten kan vara lite sisådär, lite halva meningar här & där, men lyssnar man igenom låten en gång så sitter den där igen!
Det är det jag älskar med både TH och McFLY. De skriver texter som säger något, som gör att man kommer ihåg dem, och bäst av allt:
De lägger ner en massa tid på sin musik för att få det att låta som de vill!

Nu bytte datorn till Wir Sterben Niemals Aus (Vi dör aldrig ut),
och med det avslutar jag musikpratet.
--
Skola imorgon, min feber är äntligen borta. Som tur är har jag nog inte missat så mycket eftersom vi snart är klara med båda kurserna och duktiga lilla jag har inga restuppgifter! Jag känner mig.. lättad (?) över att det snart är jullov. Det behövs, kan jag säga!
Jag hade tänkt vara duktig och lägga ut bilder från min resa till Linköping, men kom på att jag har dem på ett annat minneskort och jag orkar rent inte byta det nu.
Slänger upp en annan bild istället.
Såhär har jag tänkt mig min kommande bloggdesign. Får se när det blir av att göra den, bara :)
Ha en trevlig kväll så skriver jag kanske innan jag somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0