tisdag ' bis die sonnerauskommt

Jag är hemma idag. Sjuk i feber, fattar inte att jag orkar sitta här, borde ligga i sängen med mitt sprängande huvud!
Kände i alla fall att jag behövde ventilera mig lite, känns som om jag inte får ut orden jag vill säga, så jag testar att skriva ner dem istället.
Jag känner mig arg och besviken, egentligen vet jag inte varför,
men det finns saker som kan vara orsaken.
Jag orkar inte sitta och låtsas, sitta och hålla med,
när allt jag egentligen vill bara är att skrika och
sen gå därifån.
Känns bara så fel att inte få säga det jag tycker,
eftersom det "sårar" när personen i fråga
vet att jag har rätt.
Jag känner att jag gjort det jag kunnat.
Väljer du att lyssna på mig,
så gör du det. Väljer du att inte lyssna så är det din ensak,
jag orkar fan inte engagera mig längre.


Samy Deluxe - new fave!

Suck .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0