tisdag ' det stavas skolarbete.

Det är vad jag gör just nu. Eller, ska alldeles strax börja.
Har varit väldigt off på bloggen. Har typ inte bloggat på en hel vecka.
Men men, jag har inte haft lust och tid. Det har funnits annat att göra.
Fyllde år i söndags. Idag fick jag min present av mamma och pappa.
En rosa CD-Rom läsare till min minidator! Mamma visste att jag ville ha en sån
och nu slapp jag köpa den själv! :)
Funkar felfritt gör den åxå!
Ska ju somsagt göra skolarbete. Vi ska se en film, helst en favorit. Sen skriva kort sammanfattning och sen ska vi få
in begreppen vi lärt oss i Mänken kursen. Typ grupp eller individorienterad och normer och värderingar osv..
För mig blir det att se Grease, tror det är en ganska enkel film att analysera. Hoppas bara det går som jag vill!
Slänger in en bild på nykomlingen efter filmen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0