tisdag ' the way you make me feeeeeel!

Sitter och lyssnar på MJ's musik och klockan är inte mer än sju!
Anledningen till att jag är sjukt pigg vet jag egentligen inte, jag steg upp halv sex och hoppade i täckbyxorna och jackan och drog ut på en liten promenad runt byn i några minusgrader. Skönt var det, men när jag kom uppför backen mot huset blev jag halvt utskälld av Brons ;) Haha, han såg först inte att det var jag !
Har just fixat håret och sminkat mig och packat idrottsväskan för idag. Så nu är jag klar! :)
Ska nog spela lite mer musik innan jag drar ut till taxin.
Såhär känner jag mig just nu:




Ha en bra dag så hörs vi senare!
"Beat it, just beat it!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0