torsdag ' EMA!

Tjohooo!!
Har varit inaktiv på bloggen idag. Städade efter skolan sen har jag sett EMA 2009 med mamma. Vi hade hand &fotvård samtidigt! NAJS!
Tokio hotel (& många andra) VANN! OJ SÅ GOTT JAG KOMMER SOVA INATT!

Satt & pep när de uppträdde och när de vann. Mamma trodde det var något seriöst fel på mig, men vadå,  kunde ju inte skrika eftersom syskonen sover och jag måste ju skona mina föräldrars öron! HAHA!
GRATTIS GRABBAR! Gammal bild men what so ever, lika glada är dom nu som för två år sedan!
Tjejkväll imorgon med tjejerna från klassen. TAGGA!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiiiiiiiiiiiie tjejkväll sötis :D

2009-11-05 @ 23:25:55
URL: http://nelliiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0