fredag ' time to hit the sheets . . . again.

Yep, klockan är 00:00 och det är dags att sova.
Jag är trött som en guldfisk, men Becka verkar inte vara vidare trött.
Hoppas på att få sova hela natten i alla fall och vakna tidigt och utvilad imorgon.
Konstigt nog, eller så konstigt är det väl inte, så har jag börjat vakna sjukt tidigt på
morgnarna. Skolan har ju pågått ett tag, men ändå.
Jag är glad att jag vant mig av med att sova till två.
Oj så skönt att vakna tidigare! Då hinner man så mycket mer,
och all denna energi! Oj oj oj!
Nu ska jag stänga av datorn innan jag börjar svamla för mycket :]
tokio-press4-1556747-1.jpg image by Soubiplz
Grabbarna & deras Gold discs, duktigt jobbat! Humanoid har redan sålt guld! Amazing!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0