lördag ' frusen . . !

Hejsan. Vi kom just in från att ha varit ute och grillat med Beckas kompisar. Vi gick och träffade dem direkt vi
kom hem från stan, och nu har vi suttit och läst bloggar en liten stund. Har börjat få upp värmen lite men fryser
ändå om rumpan (a)
Imorgon blir det en slappardag och på måndag hade vi tänkt oss på stan, jag har tänkt ta fler hål i öronen.
Mamma godkände det så allt är grönt :)
Undrar vad hon skulle säga om jag kom hem med en läppiercing istället, haha!

Nu ska vi tjoa oss in i Nattis rum för att lira Rock Band innan småsyskonen ska sova. ;)
Wish me good luck I'll need it!


Vi i bilen påväg hem från bion. Becka ser ut som en mupp, haha! En söt mupp, mobbas inte!
Jag vill bara att du ska veta att du är min bästa vän vad som än sker och jag står alltid ett steg bakom dig,
jag är alltid ett telefonsamtal bort och du kan ringa mig när du vill. Glöm inte det.
Jag älskar dig (L)


Nu ska jag sjunga med i Sonnensystem och sen ska vi gå från Beckas rum,

PUSSSSSHHEEEJHH! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0