lördag ' humanoid mania!

Nu äntligen funkar blogg.se's sidor igen. Jag är glad!
Här har det spelats Tokio Hotel på hög volym i några dagar, länge sen sist jag gjorde det, men nu äntligen!
Jag har fastnat helt för Lass Uns Laufen (World behind my wall), Alien, ZoomGeisterfahrer (Phantomrider) & Komm (Noise). Egentligen älskar jag hela albumet hur mycket som helst, men vissa låtar spelas oftare än andra ;)
Något annat jag älskar är sovmorgnar. Hade tänkt ta en lång sån idag, och en skön dusch på det. Men det funkade inte särskilt bra. Har vaknat en gång i timmen sen klockan sex imorse. Morr!
Men men, jag har sovit bästa natten på hela veckan inatt och sovmorgon har jag ju ändå haft, så jag är nöjd ändå.
Idag vet jag inte vad som händer, ska fixa en skiva till pappa som han kan ha i lastbilen, den förra jag gjorde har han spelat alldeles för länge. Dags att förnya!
Ska kanske fråga mamma lite snällt sådär om jag får titta lite i hennes scrapbook paket och kanske börja med något litet, men vi får se!
Ska återgå till msn nu,
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0