måndag ' engelska uppsats

Tjosan!
Sitter nu i datasalen på grundskolan och försöker skriva en engelsk uppsats om fördomar.
Det går dessvärre inget vidare. Har skrivit två hundra ord som jag tycker är bara ... BLÄ och nu är jag uttömd på allt jag ska skriva, så jag kommer knappast få ihop 600 ord . .
Jag vet inte vad mer jag kan skriva, så nu sitter jag bara och stirrar på texten som inte säger mig ett dyft.

Slutar snart, hoppas mamma har sett mitt sms och kommer och hämtar mig. Har så sjukt ont i magen att jag inte orkar stanna i Norsjö och vänta på bussen.

Nu ska jag fortsätta skratta åt den galning som sitter och ringer mig hela tiden. Det är någon från Umeå typ. Men eftersom jag sitter på lektion så har jag inte svarat, bara tryckt upptaget.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0