måndag ' home from school

Hej!
Idag är det väldigt kallt ute och jag är glad att jag får hålla mig inne :)
Syjunta är det hos oss ikväll så mamma bakar för fullt, tror att hon skulle göra hallonpaj, mumma!
Vi hade bara tre lektioner idag, vilket var väldigt skönt. Imorgon är det fyra, även om det är det mesta vi har så är det ändå jobbigt. På tisdagar känns det som om man inte riktigt kommer igång med det man ska göra.
Skrev i alla fall noveller idag på svenskan och även fast min inte var ens två sidor lång så fick jag ändå VG+ på den. Jag är nöjd, det verkade läraren också vara.
Nu ska jag njuta av the Hills och Stimorol senses.
(Ursäkta den extrema bilden!)
Lauren & Whitney är mina favoriter!
Senare kommer det lite musik, håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0