måndag ' stickade vantar.

Hejsan!
Ikväll har vi haft syjunta. Jag tog fram min stickning och satte mig vid bordet med de andra och började sticka. Hade inte särskilt mycket kvar på min halsduk, så det hann bli klar! :) Började på ett par vantar. Använder stickor nummer 9, det går väldigt väldigt snabbt vill jag lova! Eftersom jag är nybörjare på det här med mönster, så har jag bara hunnit sticka mudden, men ändå! Har stickat en dm ikväll, plus slutet på halsduken. Blev ingen lång halsduk, men precis så som jag vill ha den :)


Mysigt värre! :)


Mudden på vanten, tycker den blir jättefin!

Hittade förresten något gulligt tidigare ikväll!:


Jag och lillebror. Här var jag sex år, Oskar var nog nästan nyfödd. Oj så söta

Nej, dags att snart krypa isäng. Sängen ropar på mig!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0