onsdag ' ont i magen *12

Nu har jag halkat efter igen. Danielle har snart skrivit trettio inlägg och jag har knappt skrivit tjugo.. Usch, jag sitter aldrig vid datorn längre, jag kan inte skriva av mig allt som ligger och trycker heller. . Dels för att det är för privat för att skriva på bloggen och dels för att jag inte kan få ner mina ord på paper!
Jag blir så frustrerad när jag verkligen vill skriva, när jag verkligen har känslan och inspirationen, och ändå så går det inte! GAAH!

Åker i alla fall till stan idag med mamma. Läste på hennes blogg att vi skulle kolla på Rusta, eller hon.. Inte jag. Jag hänger bara på i släptåg =P

Åkte lastbil igår med pappa och sandade. Vi kom hem klockan tio och då slocknade jag direkt jag landade på kudden, vilket kanske inte var så konstigt när jag bara sovit ca 2 timmar natten innan.

Idag hade vi läxprov. KOL. Kunde typ allt men fick hjärnsläpp och jag tror inte att det kommer bli lika bra resultat som tidigare. Synd. Jag som hade det som sporre. Men men, jag ska inte halka ner i det där, jag ska stå högst upp och le!

Min mensvärk vill inte ge med sig.. Blä..


En låt jag lyssnat på nonstop i några dagar, ska även spela in den, får se hur det blir! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0