onsdag ' sjuk ?,

Huvudet värker som fan. Känns som om det väger 30 kilo.. Halsen gör ont, och jag är trött och har ont i hela kroppen. Antagligen feber, har inte vågat kolla än. Sist jag kollade var det 37.1, och jag som har 35-36grader i vanliga fall kan vara ganska dålig när det börjar ligga mellan 37.5-38.

Ikväll har vi iaf varit i Norsjö och tittat på (och hållit i) världens mysigaste bebis, Oscar! Så sjukt söt! Gott luktar han också!
Om det inte vore för att spjälsängen inte skulle hålla (eller passa min längd) så skulle jag sovit bredvid honom hela natten. Helt seriöst, haha!

Jag tror att jag ligger lite efter i min och Danielles lilla 'tävling' men mitt internet är knäppt så jag skyller på det. Får blogga mycket  från mormor i helgen, ska ringa dit imorgon. Hoppas det blir roligt! :D

Har suttit och letat bilder på olika motiv till våra klasströjor som vi ska trycka. Ett är en nalle som har bandage över hela kroppen, Scrat (ekorren från Ice Age, nivet ?) och en sjuk anka. Jättefina motiv enligt mig, men vi får se vad de andra tycker.

Rippade just in en avslappnings CD till mamma i datorn, ska lägga in den på hennes MP3, funderar på sno det till min åxå, kanske hjälper mig sova bättre på nätterna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0