onsdag ' tuggummigarderob ?

Goddag, klockan är ett och först nu har jag orkat klä mig och starta datorn.
Jag vaknade första gången kvart i åtta när mamma letade puderdosan i mitt rum, sen åkte hon och jobbade och jag somnade om.
Vaknade kring tio andra gången med en sprängande huvudvärk, försökte somna om men kunde inte. Jag klev upp, åt spaghetti och tittade på MTV .
Sen landade jag i sängen och tittade på SATC.
Snart ska jag packa ur väskan jag hade med mig till Becka. Kanske ta mig ut på en promenad lite senare, solen skiner ju!
Snyggingar!
BTW: Det luktar typ minttuggummi i min garderob.. Har inte hittat nåt tuggummi i garderoben, så vad det beror på vet jag inte, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0