söndag ' use somebody

Hejsan svejsan! Ny design och jag riktigt känner hur blogglusten kommer tillbaka :)
Lyssnar på Kings of Leon och skriver med Becka på msn. Riktigt roligt!
Har tittat igenom en massa gamla bilder, som jag nämnde förut. Har hunnit scanna in en av dem.
För att inte göra det pinsamt för alla som är med på kortet så har jag klippt ut mig själv. Oj så söta vi var!


En liten Fridah för elva år sen! Är jag mig lik?

Tänkte börja med lite scrapbooking ikväll, och leka med bilder på mig och Becka, men mamma är mupp så jag fick inte ta fram grejorna ikväll. Ska ta fram dem imorgon efter skolan, slutar tidigt så jag tror jag ska gå sista biten, är hemma en timma tidigare då!

Nu ska jag läsa de bloggar jag inte orkat läsa idag, och kanske designa en blogg till. Det är fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0