söndagmorgon ' IM HUMANOOOOOOOID!

Godmorgon! Jag kunde inte sova särskilt länge idag heller, suck. Klev upp vid nio och gjorde frukost - nudlar! Yum!
Sen satte jag mig vid tvn och kollade in lite Celeb Gossip på  E!
Satte mig i mitt rum med min lilla godispåse och försökte kolla på Gossip Girl, men blev uttråkad så då hamnade jag här istället. Dunkar TH för fullt! Man får aldrig nog! Det är ett som är säkert.
Kopplade in nya högtalare till datorn igårkväll, brorsan lånade mig sina, så nu låter det bra iaf! :D Happyface!
Idag händer väl inget speciellt som vanligt.
Ska scanna in lite bilder sen och lägga upp. Hittade massor av snygga (?) bilder ur gamla fotoalbum. vi hämtade lådor och sånt från förrådet i Norsjö medan mamma jobbade. Gissa vem som satt klistrad framför foton och gamla minnen till klockan elva igårkväll? ;)
Tror jag ska ta en dusch och sedan försöka spela in den där låten jag haft i huvudet hela veckan. Everything I do, I do it for you. Hoppas det blir lika bra som jag tror! :D
Nej, ska läsa bloggar, hörs sen!
Pussssarrr! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0