tisdag ' im finished!

Nu har vi suttit i datasalen hela engelska lektionen.
Jag har hunnit redovisa min engelska bok, och det gick väldigt bra.
Jag kommer vara borta när de andra redovisar, så vi var bara två i min grupp. Plus läraren.
Hon tycker att jag pratar väldigt bra och har ett bra flyt. That makes me smile!
Har även skrivit klart uppsatsen om temat American History X, och skickat in den.
Nu har jag bara ett arbete att skriva om, så har jag lämnat in allt!

Nu ska jag åka hem och lägga mig framför tvn, längtar!

Stan imorgon, skola på morgonen.

Snön har landat i Norsjö igen. Inte lika mycket som på bilden men tillräckligt mycket för att störa mig.
GE MIG SOMMAR!
Nu ska jag logga ut.

Pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0