tisdagkväll ' Catw0man conversation..

Hej,
Sitter och konverserar med Sandra aka Catw0man på msn. Hon byter musik i mobilen och jag läser bloggar.
Smsar också, om massa saker, med Becka.
Funderade på att sova tidigt ikväll, och sova ut. Men jag är inte det minsta trött så jag måste vara vaken en stund till.
Gjorde mina naglar när jag pratade med My i telefonen idag. Inget speciellt, men jag tycker det blev coolt iallafall. Mina naglar går inte sönder lika lätt nu, vilket är huvudsaken.
Fail bild, i know, men ni överlever.
Har lånat brorsans ZAP mediaspelare som man kan se film och lyssna på musik på, så det blir nog lite TH och lite SATC innan jag somnar.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0