torsdag ' but the devil on the right saying time to play

Godkväll kära bloggers!
Klockan är nu snart åtta och jag har just skrivit klart uppsatsen om imperialism på engelska.
Visste inte vad det var först och trots att vi fått en föreläsning i ämnet så fanns det många luckor, men kollade upp det på internet och i en ordbok (pappa var snäll och slog upp det när jag satt och muttrade över att jag inte hade något att skriva om).
Sen skrev jag bara av farten och det slutade på drygt 260 ord. Vi skulle skriva minst 200 och mest 300, så jag ligger nog ganska bra till. Frågan är bara om innehållet är så pass bra som jag hoppas att det är ? ;)
Ska i alla fall packa nu ikväll, eftersom det blev bestämt att jag ska till mormor direkt efter skolan imorgon. Först tänkte vi att jag skulle hoppa av bussen vid deras brevlåda och gå från vägen, men mormor skulle vara i samhället då jag slutar så då går jag till Rogers jobb efter skolan istället. Mycket smidigare, så slipper jag åka buss.
Det blir att gå på teater eller vad det nu var, imorgon. Bitterfittan, ska bli intressant att se vad det är för något.
Annars hade jag tänkt ta med mig vantstickningen till mormor, hon brukar vara duktig på sånt, annars vet jag itne vad jag ska packa förutom det vanliga:
  • Tandborste
  • Sovkläder
  • Klädombyten
  • Medicin
  • Bok
Ja, det vanliga.
Vi får se om datorn åker med också, skulle nästan tro det. Den är ju som sagt ganska smidig :)
Övningskörde förresten ikväll, Gissa vem som blivit bäst på att backa? ;) jo, jag!

Hittade en gammal bild från i somras i kameran:
Ojojoj, så olik sig man kan vara !
Dags att packa väskan, blir en tidig kväll, har pyttelite feber i kroppen,  NOT NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0