torsdag ' @ datasalen

Hej,
Kunde inte blogga igår. Internet krånglade och  varken blogg.se's sida eller vanliga bloggar gick att komma sig in på. Konstigt nog.

Idag blir det i alla fall en heldag i datasalen typ. Vi ska ha speltid också. Spelar Automatic av Tokio Hotel, och jag tror att både Ida G och Danielle ska börja spela med oss, så det blir kul!

Kallt värre var det imorse och både jag och Danielle hade hellre legat kvar under täcket och sovit någon timma till. Jag var helt borta och märkte inte ens att taxin kom, så tur att Danielle och Oskar var hemma, annars skulle jag ha missat den, haha!

Efter datan har vi en och en halv timmes hål + lunch, sen har vi speltid och efter det mentorstid och sen börjar vi i datasalen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0