torsdag ' musicplayer

Goddag på er !
Nu har jag suttit en liten stund och lekt med bloggen. Jag har lagt in en musikspelare!
Jag vet att många  tycker att det är störande när man överraskas av musiken, så därför har jag
gjort så att man kan välja själv om man vill lyssna eller inte. Bra va? ;)
Funderade på att lägga dit min egen musik, men jag orkar inte sitta och leka med det nu, så det får bli ett senare
projekt.
Nu ska jag starta RIX FM tror jag och plocka undan lite i rummet och sminka mig.
Becka kommer idag. Vi kommer inte rymmas om mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Nog för att det inte gör det, men ändå.
Ha en bra dag så hörs vi lite senare, då med dagens mysoutfit!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0