lördag ' number one

Hejsan !

Kom just hem, har varit hos Martina sen igår efter skolan, sen har vi varit hela familjen i Norsjö och handlat.
Jag fick övningsköra från Kvarnåsen till Norsjö, och det gick riktigt bra  :)
Oskar var lite åkrädd men men, haha! Han ( och alla andra ) överlevde ;)

Skrev en ny låttext igår, ska testa tonsätta den sen har jag två väntande låtar som jag borde spela in. Sen borde jag träna på sången till Automatic som jag ska kunna.

Fullt upp alltså!
Sitter och lyssnar på Number One av R. Kelly ft Keri Hilson, riktigt bra! Hörde den idag för första gången. På ZTV hör och häpna. (De som känner mig vet att jag hellre tittar på MTV).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0