måndag ' bump in the road.

Lyssnar just nu på Bump In The Road av Erik Hassle. Skön låt!
Gick hem från bron vid Rännudden idag igen. Tycker att jag tjänar på att gå en kilometer
eftersom jag är hemma en timma tidigare och dessutom har jag inget att göra i Norsjö efter skolan, tråkigt nog.

Kom hem- fikade och sen bad mamma mig att plocka undan i köket under tiden hon åkte in till Norsjö på ett ärende och gissa vad! Jag tjänade hundra kronor på det! Jag plockade undan någon dag förra veckan och det tjänade jag också pengar på, så då fick jag hundra kronor nu istället. Bäddade deras säng också, bara för att vara snäll, extra cred till mig!

Ska försöka få klar min uppgift om den engelska kulturen nu. Egentligen skulle den vara inlämnad i fredags, men eftersom vår lärare inte var på skolan utan på något möte, så gissar jag att den ska lämnas in nästa lektion. Vilken jag tror är imorgon, eller på onsdag. Hursomhelst så har jag kännt mig stressad över den  någon vecka nu, så det blir skönt att få den bortgjord.
Matteläxan för i veckan är gjord. Vilket är skönt. Jag börjar äntligen förstå lite mer och diagnoserna vi har varje fredag går bättre och bättre.

Sen ska jag ta en kopp te, äta mina vaniljmunkar jag fick av Ida idag eftersom hon var skyldig mig 20 kronor sen tidigare, och läsa Veckans Nu


Trevlig måndag på er!






Kommentarer
Postat av: Danielle

Sv: Kan säga att jag har inte blivit starkare, känns som jag blir svagare och svagare för varje dag som går. .

Maybe, maybe not. Få väl se vad framtiden för med sig . . Kram,

2009-09-28 @ 18:29:59
URL: http://mortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0