måndag ' you belong with me

Lyssnar på You Belong With Me, av Taylor Swift, älskar den!
Försöker kämpa med läxan men jag kommer inte mycket längre, så jag ska göra slutet och maila in det.

Det jag skrev tidigare om te och tidning går fetbort. Byter ut teet mot coca cola och im done! Ska njuta av lite välförtjänt skvaller nu och njuta över att denna måndags läxor är över.

Blir att plugga imorgon också, svenskaprov på fredan, Medicin & mänken prov gissa jag att vi har i veckan också.. Suck.


Älskar min gråa hood från Cubus - måste köpa en ny! Den är så skön!

Back to homework,

btw, fick veta att samma grammatikprov vi har i svenska på fredag kommer vi ha på engelska om några veckor, fy!

Kommentarer
Postat av: BECKA - din bästaste BÄSTA vän (nu blev det rätt)

Jag saknar dig, blondie <3

Redan...

Det är så tomt utan dig, även om vi inte gör något på dagarna så är det som ett hål som inte är fyllt ännu. Jag är så van att ha dig hos mig... Sick.

ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT FUCKING MYCKET. Syster yster <3 (L) Kramar & pussar från din BFF!

2009-09-28 @ 19:32:05
URL: http://beckaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0