onsdag ' evacuate the dancefloor..

Ibland känns det som om jag bara vill kasta ut datorn genom fönstret.
Internet  slutar fungera helt utan förvarning, sen helt plötsligt funkar det igen. Sjukt.

Hursomhelst, ska försöka ladda upp en ny bild på frisyren nu och sen ska jag även lägga upp en ny header och
byta bakgrundsfärg. Idah tyckte jag skulle ha gult, så jag ska testa och se. Blir det äckligt fult så byter jag igen.
Som sagt. Är den sortens person som ledsnar snabbt. Kan inte ha samma design hur länge som helst, då slutar jag blogga för att bloggen är så tråkig. Haha!


Titta! Det funkade! Nog för att frisyren är halvt förstörd efter
att jag sov en timma idag, men som ni ser väldigt kort.
Kortast i nacken. Finns nästan inget att ta i nu! Haha. Trivs gör jag i alla fall!

Lägger upp en bild på jackan och skorna imorgon eftersom det är i hallen, orkar inte springa och hämta det nu.
Ska snabbt fixa min blogg under tiden som jag läser det sista till läxprovet imorgon och prata med Becka innan jag somnar.

Imorgon blir det städning av rummet, gratta Moje, plugga engelska och försöka fixa kulturuppgiften, även om jag inte hittade något nästan..

Pusssar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0