onsdag ' nytt!

Idag åkte jag och mamma till stan.
Jag hade läkarbesök först, så medan jag var där så köpte mamma
nytt golv till groventrén. Sen åkte vi på Solbacken och jag inhandlade en ny
svart jacka från touchstone.
Mamma köpte lite småsaker.
Sen var mamma klar, men inte jag. Jag ville kolla om dedär snygga Adidas skorna jag sett
på Scorett för någon vecka sedan, så jag gick dit och mamma hälsade på en kompis. Som tur var,
fanns det tre storlekar kvar, och ett par i min storlek. Jag köpte skorna och mötte upp mamma,
sen köpte vi med oss varsin kebab från Mamma Mia. Mumsigt värre.
Sen åkte vi raka vägen hem och jag somnade. På grund av en väldigt omedgörlig huvudvärk.

Nu är mamma och pappa i full gång med att måla och lägga lite golv innan Idol. Det kommer bli skitsnyggt!
Jag ska dryga framför datorn.

Fotar shoppingen och frisyren senare.

Dricker den med jordgubb just nu =)



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0