söndag ' fall in love..

Hejsan, tyckte det var dags för lite update.

Igår formaterade jag om den större laptopen. Jag visste att det kanske inte skulle funka, och att jag kanske inte skulle kunna använda den igen, men det funkade. Bara det att det verkar vara fel på nätverkskortet..
Läste gamla inlägg på min gamla blogg och kom ihåg när jag läste det att nätverkskortet har varit konstigt länge. Borde det inte gå att fixa?
Som det är just nu så kan jag inte använda min studio. Eller jo, jag kan använda den. Men jag har ingen bakgrundsmusik utan internet så.
Jag borde kanske lämna in den på Novicom där den är köpt?
Får prata med mamma om det.

Har sovit ut i helgen i alla fall. Något positivt. i fredags somnade jag just efter tolv, och sov som en sten fram till klockan tio i elva igår morse. Steg upp, duschade och åt våfflor till frukost, fick även övningsköra lite! Det börjar verkligen gå bättre och bättre, jag har lärt mig massor!
Middag med grannarna, plankstek hos oss. Mumsigt. Satt vid datorn hela kvällen. Mådde skit av olika anledningar.

Igår somnade jag just efter tolv, efter att ha pratat med Becka och Sandra ett tag i telefon. Lika roligt som vanligt :)
Sov som en stock till klockan tio över sju imorse, somnade om och vaknade tio i tio. Steg upp och gjorde frukost. Massa mackor, och sen glass på det. Mums! Tittade på O.C innan jag hamnade här.
Funderar på vad jag ska göra idag. Måste få ut flyttlådorna från huset i Norsjö ur mitt rum, eftersom jag räknat ut att jag inte rymmer något av det i mitt rum. Ska storstäda mitt rum senare. Tror att det är det ostädade rummet som framkallar min huvudvärk.

Fastnade för Kristinia DeBarge's musik igår och lyssnar på den som ett tok. Har börjar lyssna mycket på Gavin DeGraw också.

Här kommmer dagens låt. Uppdaterar med bilder senare!

Kristinia DeBarge - Doesn't Everybody Wanna Fall In Love.

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0