söndag ' Nobodys fool ..

Det blev en bra söndag i alla fall.
Drog med familjen på Frasses till middag, sen direkt på bio - Flickan som lekte med elden.
Riktigt bra film om jag får säga det själv! Det var fullsatt, bara några få platser kvar, och tydligen var det lika
mycket folk igår och i fredags, vilket måste betyda att nästan hela Norsjö sett filmen, eller så har vissa sett den flera gånger ;) haha!

Längtar till nästa helg, Becka kommer hit då! :D
Längtar som ett tok!
Tur jag ska vara ledig på Onsdag, ska till staan..
Då går veckan snabbare!
Och angående stan, ska försöka övertala mamma att få kolla på en jacka och nya skor. Min gamla vinterjacka är för liten och skorna är det hål i. Jag fattar inte hur jag lyckats nöta dem på ETT enda ställe, jag har ändå haft dem i två år :P


Visst är vi snygga ? Haha. Sötnos, älskar dig.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Avril Lavigne på Spotify och läsa lite bloggar innan det blir dags för sängen.
Skola & plugg imorgon :)

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0