Söndag ' Projekt 1 är igång!

Hejsan.
Jag och Becka har nu bestämt oss för att skriva lite låtar, egentligen bara för skojs skull, men jag hoppas det blir bra.
Vi har tänkt börja med att spela in små "egna" versioner av andras låtar.
Vårt första projekt blir Lovestory av Taylor Swift :)
Synd bara att det dröjer minst två veckor innan vi kan ses igen, men vi har lovat varandra att ligga i hårdträning under veckorna och sen kör vi så det ryker när vi ses. Vi får se hur det går, men jag håller tummarna!

Har somsagt städat hela rummet idag, och det var inte lite grejor och damm och skit så det tog en stund.
Nu är jag hyfsat trött och känner att jag snart måste börja ladda batterierna för imorgon. Måste ta itu med Matteläxa och Svenskaläxa (bara för att jag vill få dem ur världen, har dem till på fredag egentligen.)
Sen ska jag väl.. plugga lite sociala begrepp till läxprovet på torsdag.. Hm.. Antecknade ingenting under förra föreläsningen, ringade in massa text på åhörarkopian istället. Hoppas det funkar lika bra för jag vill ha högsta poäng igen! Nu när jag fått det första gången så nöjer jag mig inte med mindre. Haha.

Nej, nu ska jag vara social med Becka en stund till, sedan dricka en kopp varm chokald innan jag kryper isäng framför The O.C :)

Pussar och kramar, skriver imorgon bitti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0