tisdag ' coyote ugly

Hej igen!
Jag gick ut på skogspromenad och upptäckte något konstigt.
Eller kanske inte konstigt, men skogsvägen som jag brukar gå, doftar så gott.
Verkligen speciellt. Typ parfym! Jag älskar att gå promenader i skogen, med Mp3n i öronen är det inget som kan störa. Om man inte ser ett djur eller något. Men hittills har jag inte sett något :)
När jag vände och gick tillbaka så upptäckte jag en död fågel vid sidan av vägen. Konstigt, tänkte jag, jag hade inte sett den när jag gick förbi den första gången. Jag började titta lite på vägen och rätt som det var så såg jag små tussar av dun lite varstans. Stackars fågel..

Anyways, ligger och tittar lite på Coyote Ugly medan jag väntar på mat. Hoppas vi ska äta snart, för jag är hungrig!



Skriver recensionen av Seventeen Again senare, jag har inte glömt den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0