tisdag ' ont i magen ..:/

Hejsan. Blogglusten vill inte riktigt infinna sig, vilket är synd. Jag som älskar att skriva!
Anyways så nu har jag bestämt mig att jag ska ut på en promenad i skogen.
Mp3n är rensad och påfylld med fräsch musik och det är härlig luft ute. Ska bara kolla till mina små fiskar på Facebook innan jag drar ut.

Pratade förresten med Becka i telefonen idag..
Blir att plugga lite Mänken ikväll. Fattar inte särskilt mycket, och jag måste kunna det på torsdag då vi har prov.


Jag & min bästa vän ..


Hörs senare!

Puss!

Maybe its like they say,
have to let you spread your
wings and fly, do whatever makes you
happy, put on a smile not to show how I feel
and let you go... Cause we dont have a chance. Not in this world..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0