torsdag ' heart heart heartbreak

Hejsan!

Loggade just in på Spotify för att njuta av Colbie Caillats senaste skapelse, men istället möttes jag  av något som fick mig bli ännu gladare, men en pirr pirr känsla i magen.
Boys Like Girls nya. Lovedrunk Oh, my god! Dom är så bra!
Jag fullkomligt älskar deras musik. Precis min smak! Måste skaffa musiken så jag kan lägga in den i Mp3n :)


Imorgon är det friluftsdag på skolan. Poängjakt. Man får poäng när man utför en aktivitet.
Jag ska simma. 1p/längd. Sen drar jag till Martina efter skolan , sen bio! Äntligen ska jag få se The Proposal! :)
That makes me happy :)

Beställde även klipptid idag. Den 22:a ska jag klippa mig! Cant wait!

Har fått en skrivare till mitt rum. Den som stod i mammas gamla stickrum. Hon tänkte ha den i kontoret, men hon hade för lite eluttag och desstuom står det redan en på hennes skrivbord. Passar perfekt att det är en kombinerad scanner/skrivare/kopiator. Im in heaven! :D
haha!

Nej, nu ska jag rocka vidare till Lovedrunk av Boys Like Girls. Ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: Danielle

Sv: Jo de är de !

Kommer aldrig glömma heller, ett år har gått fort. .

2009-09-12 @ 17:33:20
URL: http://mortsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0