fredag ' i got no words of sympathy ,

Nu blev det bestämt att jag åker till Martina ikväll och sover där.
Orkar inte ta med mig datorn, vi brukar inte sitta vid varsin dator ändå, så :)
Men jag har ju faktiskt gratis sms, så lite uppdatering kan det ändå bli!
Bara det att då blir det inga bilder, men jag kanske är snäll & lägger upp ett mms istället ;)
Mamma har iaf fixat skrivaren som står i mitt rum, så nu fungerar den som den ska! JAG ÄR HAPPYYY! :D
Åker med Mathilda & Sarah till Martina, blir säkert najs! :)
Min fredag blir störtskön även fast jag inte trodde det när jag vaknade imorse,
vad ska ni göra ikväll?


Tyckte bilden var småsöt !
Finns på twitter också! @Fridah_
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0