måndag ' miss u like hell ,

Jag saknar dig..

Det finns ingen som du, ingen som vi.
Vår humor är sjuk & allt vi varit igenom.
Drömmar, tankar, real-life stories... If you know what I mean?
Jag vill bara att du ska ringa till mig och säga VAR BEREDD! JAG ÄR PÅVÄG!
Jag har inte sett dig på väldigtväldigt länge och det är jobbigt att ha en så bra vän
så långt ifrån...
Alla gånger vi suttit och sjungit, skrattat, gråtit, ALLT! Det saknar jag mest av allt just nu..
Du förstår mig helt och fullt och det står jag för att säga!
Allt vi sa, allt vi ville, gäller det fortfarande?
Jag vill försöka få tillbaka en del av det vi hade förut för det var underbart!
En sån vänskap ramlar man inte bara över hursomhelst, den hittar dig.

Och jag är glad att vi hållit ihop-om än på avstånd, genom allt.
För jag älskar dig & saknar dig, Idah Nylén <3

Kommentarer
Postat av: Idah

Jag älskar och saknar dig med gumsan!

Vi måste verkligen, verkligen ses snart.

Längtar ihjäl mig efter dig <3

2010-04-19 @ 23:14:56
URL: http://idahnylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0