måndag ' now i know who u are ,

hej,
har varit dålig på att skriva men det har berott på att jag har haft alldeles för mycket att göra och därmed
allt för lite tid till att bråka med internet som funkat halvdåligt.
Det ska jag däremot försöka ändra på.
Idag har jag städat rummet, så nu är det rent, fräscht och renbäddat! Inget är bättre än att lägga sig och sova i en alldeles ren säng:)
Körde skoter till mormor och roger i lördags och satt där och grillade och sånt hela dagen, stannade där till idag.
Har alltså inte gjort så mycket alls i helgen. Stod på ett par skidor igår för första gången på flera år, hehe :)
Nu ska jag lägga mig och njuta av härlig musik i öronen och sen kanske leta reda på avsnittet av life of ryan som jag missade igår.
först: en välförtjänt  dusch!
slänger in två egopics, njut!





Översta bilden har My tagit.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0