måndag ' world wide ,

Lyssnar på Oh Africa av Akon, riktigt najs att dansa till!
Har hittat en sida med jättebra danslektioner i små videoklipp, som man
kan lära sig dansa till :)
Nog för att jag inte är så duktig, men jag har ju just börjat :)
Får en ny video via mailen imorgon :)
Spännande!
Har varit off i bloggen på grund av bloggbrist. Och mitt humör har inte varit normalt.
I alla fall inte idag. Humörsvängningar typ, fast värre än vanligt.

Ska packa idrottsgrejorna nu, så slipper jag göra det imorgon, sen blire sängen.
Ska läsa lite ur Ljudet av ditt hjärta först :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Oj, då blev de en helt annan sak. Haha!

Tackar, tillfällig :)

2010-04-27 @ 17:10:29
URL: http://louuui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0