måndag ' you cant make up your mind, mind, mind, mind ,

Jaha, så var denna dagen nästan slut.
Inte har jag gjort vad jag hade tänkt heller, haha! Men så kan det bli.
Kom hem tidigt, så jag tänkte träna, plugga psykologi och se film.
Istället blev det att hjälpa mamma med en IKEA-möbel som nu står fint i hallen :)
Sen hamnade jag vid datorn framför spotify och vips så satt vi hos grannen och drack kaffe.
Och nu är klockan redan kvart över nio. Pluggat har jag inte gjort, inte sett nån film heller.
Däremot har jag gjort en kopp blue fruit-te med honung i, mys! Försöker koppla av lite innan jag ska lägga mig,
hoppas att jag får sova bättre inatt än föregående natt. Vaknade stup i kvarten, hostade och somnade om. Sjukt irriterande..
Internet krånglar som vanligt, men försöker mig på att ladda upp ett par bilder i alla fall:
Dagens mjukglass :)
Jag älskar verkligen att dricka te, kan dricka hur mycket som helst!
Honung i tekoppen är ett måste för mig :) Härligt sött, godare än socker :)
Jag orkar inte sitta och bråka med spotify längre, mitt te är slut också, så nu går jag och lägger mig.
Ha en fortsatt bra måndagskväll !
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0