onsdag ' but its gonna be alright ,

Sitter här och funderar och funderar.
Antingen så skriver jag en novell eller så skriver
jag en ny låttext som jag fixar musik till imorgon.
Som sagt, jag är mest verksam på nätterna, det är då jag känner
mig som mest inspirerad.
Konstigt dedär.. Jag är egentligen ingen nattmänniska.. Jag är ingen kvällsmänniska, men egentligen
ingen morgonmänniska heller.
Nånting måste jag i alla fall göra! Sitta och twittra hela natten blir inget kul för de som följer mig :)
Tänkte faktiskt slänga in ett litet tips här också! Jag älskar att fixa naglar och brukar oftast ha en liten vit kant på mina egna naglar. De brukar vara så pass långa att de blir fina när man lackar dem. Nu är dock alla av, men jag sparar snabbt ut dem igen. Jag älskar nagellack i alla färger och former(?) här är en av mina stora favoriter:

Wonder Nail från Isadora, jag  måste köpa fler färger känner jag!

Förresten, jag nöter Shebang på Spotify just nu, (ingen aning om varför men :) och Temple Of Love & Sheena is a punkrocker är två bra! Crash är också en fave!


(Anledningen till att jag är vaken nu är för att jag vaknar varje kvart av att jag hostar typ, så jag kan helt enkelt inte sova..)

Kommentarer
Postat av: Ciiz

tack för att du påmindee mig om att jag ska köpa ett nytt :D

2010-04-10 @ 14:46:55
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0