onsdag ' did u forget ? ,

Tydligen så hade jag glömt lösenordet till bloggen.
När jag skulle logga in med det som vanligt, som vilken
bloggång somhelst, så funkade det inte.
Nähäpp, tänkte jag och återställde det.
Nu är det iaf fixat och nu gäller det bara att komma ihåg lösenordet
för framtidens inloggningar... hm..
Idag blev det i alla fall fika hos Nina som fyllde år,
goda muffins och en god glasstårta! Har ingen bra bild,
men denna talar för sig själv!
Den var GOD! Fast Nina hade gjort vanliga kladdmuffins
med grädde och hallon på!
Dansat lite ikväll, fast ryggen är inte helt okej. Jag har världens träningsvärk
sen igår i gymmet. Men det struntar jag i. Det gör inte direkt ont, jag är bara lite... stel(?)
det har väl ingen dött av?
Nej, dags för sängen, jag var totalt slut imorse när jag vaknade.. trots att jag somnade
tidigare igår än tidigare kvällar i veckan.
Mina gratis går ut imorgon (har ca 1800 kvar.. -.- Då vet ni!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0