onsdag ' don't slow down, you're gonna crash ,

Ah, inget går upp mot att skrubba sig ren i en varm och härlig dusch, just innan man ska lägga sig!
När dessutom sängen är renbäddad, då är det riktigt bra!
Jag fick världens godissug ikväll, så jag hängde med mamma och pappa på ica och köpte en bilpåse med salta bilar, en tutti frutti passion påse och en mörk chokladkaka med hallon. Har dessvärre inte ätit upp något annat än bilpåsen i bilen påväg hem, för när jag kom hem så åt jag kvällsfika och sen... ja, godissuget försvann typ! Typiskt!
Men då har jag ju kvar det till imorgon, tror nästan att suget kommer tillbaka då :)
Nej, jag har ingen ström i mobilen typ och jag är beroende av att lyssna på musik innan jag somnar, så datorn får vara igång och tjänstgöra lite till. Spotify listorna kommer spelas varma en stund till!
Nu ska ni alla ha en skön nattsömn och så återkommer jag imorgon =D
mitt fina stjärntecken - Skorpion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0