onsdag ' romeo where's your juliet ?

Haha så det kan gå!
Jag visste inte om att måndagen var en röd dag. (Fick veta det av mormor dagen före),
så jag har blivit lite dagvill nu när det varit så många röda dagar.
Kunde inte för mitt liv komma på vilken dag det var idag när jag vaknade imorse,
jag blev tvungen att kolla på mobilen för att vara riktigt säker.
Har suttit på youtube och lyssnat på gammal musik hela dagen. Typ Shebang och A*Teens,
upplevt lite gamla minnen. Fick ett infall och sökte på dem på youtube, och de fanns!
Då blev jag nästan jätteglad. Oj, gud vad töntig jag är!
Hostar som ett pucko fortfarande, får knappt sova på nätterna. Jag är irriterad över det, men jag äter hostmedicin
och hoppas att det verkligen försvinner snart! Jag kan inte ens sjunga en halv minut utan att halsen blir crap.
Jag som inte överlever en dag utan att sjunga... hur fasen ska detta gå?
Det är bara bita ihop..
Prince Charming! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0