onsdag ' will you sign my life so that i wont be alone ?

Wow! Första gången jag citerar mig själv i rubriken, hehe :)
Anyways, psykologiprovet blev uppskjutet till imorgon av nån anledning så nu måste jag läsa på lite till och sen oroa mig för att jag inte kommer fixa det och få IG på hela kursen..
Blev pizza till midda (idag igen) och sen glass till efterrätt!
Gott med glass! Åt en typ Ben & Jerrys, de andra tog mjukglass.
Har suttit och sjungit heela kvällen så nu är jag ganska peppad på att spela in, så jag gissar att jag har vad jag gör i morgon och antagligen hela helgen. Har lite problem med mig själv, och tro på att jag verkligen kan fixa det, men jag hoppas att det löser sig, att jag slutar tänka negativa tankar som inte ger ett skit.
sunshine.jpg sun flower image by sailorette857
The Sunshine made my day!
Gick till Björknäs ikväll också. Har ingen aning hur långt det är, men det är en bit iaf :)
Tror mamma blev lite imponerad (lät då så), det är väl ett gott tecken, I guess?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0