söndag ' in your brown eyes ,

Nu har jag nyss fyllt telefonen med lite mer musik, bland annat från listan jag skrev i förra inlägget.
Så nu ska jag lägga mig och försöka ladda batterierna för imorgon. Lär bli ganska jobbigt med matte första lektionen
om ni förstår hur jag menar ;)
Man brukar inte riktigt "ha hjärnan med sig" första dagen, speciellt inte en mattelektion (A)
Sen engelska och sist svenska. Sångtid med Martina. Ida K är borta, så vi har ingen basist, så vi kallar det sångtid eftersom vi då kommer öva på våran sång, jag längtar till konserten, det kommer bli skitkul!
Jag älskar att stå på scen och sjunga, även fast jag lider av extrem scenskräck!
Lady GaGa - Brown Eyes
Med det säger jag godnatt!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0